אלמנטור Header #62

להתחתן במקום שהוא גם גן וגם אולם

להתחתן במקום שהוא גם גן וגם אולם

מוזמנים לשתף:

אם אתם מתחילים לתכנן את החתונה המרגשת והקסומה שלכם, אבל רוצים ליהנות מכל העולמות – טקס מהמם ורומנטי עם חופה באוויר הפתוח ועם מלא ירוק מסביבכם אבל את האירוע כולו עם האוכל והריקודים בתוך אולם סגור וממוזג – אתם צריכים מקום שהוא גם גן וגם אולם אירועים, עם חיבור וזרימה איכותיים וטבעיים בין כל המתחמים והמרכיבים. מתחם האירועים אלה, בלוקיישן הכי פסטורלי במרכז, מציע לכם בדיוק את זה!

היתרונות והייחודיות של חתונה שהיא גם בגן וגם באולם

ברבים ממתחמי האירועים בישראל, אתם צריכים לבחור, או חתונה בגן אירועים פתוח ושכל אירוע החתונה שלכם תחת כיפת השמיים או חתונה סגורה בתוך אולם ממוזג ועם כל התשתיות לאירועים, אבל בלי אוויר פתוח, צמחייה פסטורלית וכן הלאה.

למזלכם, באלה, מתחם אירועים וחתונות, אתם ממש לא צריכים לבחור ובאמת יכולים לקבל את הכל, להתחתן במקום שהוא גם גן וגם אולם ובלי לוותר על דבר משני סגנונות אלו – מצב קלאסי של לאכול את העוגה (עוגת קומות מפוארת, עם בובות חתן-כלה למעלה…) ולהשאיר אותה שלמה.

להתחתן במקום שהוא גם גן וגם אולם

למה לבחור בלוקיישן שהוא גן וגם אולם?

  • החתונה שלכם לא תלויה במזג האוויר ובכל מצב – חם ומהביל או קר וגשום, תוכלו ליהנות בחתונה חלומית, מעוצבת וקסומה.
  • שילוב בין החוץ לפנים יוצר זרימה טובה ומיוחדת לחתונה שלכם, קבלת פנים וחופה בגן, עם פסטורליות, נוי מטופח ועצים ירוקים מסביב ואז עוברים פנימה, לאולם ממוזג ומאובזר לאוכל המשובח, לריקודים ולכל יתר שלבי החתונה. מי שרוצה קצת אוויר או קפה רגוע, יוצא החוצה לגן המזמין.
  • כך אתם נותנים לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומקורית, לא עוד חתונה סטנדרטית מ"פס ייצור" אלא חתונה מיוחדת, אישית שכל כולה שלכם.
  • הפרדה מבנית ופונקציונאלית בין שלבי החתונה, מספקת מבנה, מסגרת וחוויה יותר חזקה ומוגדרת למוזמנים שלכם.
  • כשקבלת הפנים והחופה בגן המטופח שבחוץ והיתר החגיגה באולם הסגור, אתם שומרים על מתח בריא בחתונה, יכולים להפתיע את המוזמנים כל הזמן עם עוד שלבים, אלמנטים, אוכל מעולה, אטרקציות והפתעות.
להתחתן במקום שהוא גם גן וגם אולם

חתונות מרהיבות באלה – בחוץ ובפנים

באלה אנחנו מארחים ומפיקים חתונות שהן לגמרי שילוב קסום ומרהיב של גן אירועים עם אולם אירועים. אפשר להתחתן רק בגן, רק באולם או כאמור וכמובן לשלב וליצור אירוע ייחודי לגמרי עבורכם. הגן של האלה גדול מאוד ומטופח, מלא בנוי ירוק ויפה ועצים ענקיים ומרשימים. מסביב מדשאות מוריקות רחבות ידיים והחופה הטבעית המעוצבת עומדת על במת עץ טבעי היוצרת אווירת טבע מהממת.

באולם שפע של סטייל, עיצוב ואווירה יוקרתית. הכל מוקף חלונות זכוכית ענקיים כך שהגן נכנס פנימה ורואים את כל הטבע גם כאשר כולכם באולם הממוזג – שומר על תחושת הטבע לאורך כל החתונה. רחבת ריקודים מלאה ומדהימה, שולחנות אוכל מעוצבים ומרשימים, סידורי פרחים ענקיים, בר מלא ומערכות הסאונד והתאורה המתקדמות ביותר.

השילוב הייחודי והמותאם אישית לחתונה שלכם של מרחבי הגן והאולם, מאפשר לכם לעוף ולחלום ואנחנו מגשימים לכם את החתונה באופן מושלם. אפשר ליצור חללים ייעודיים ומיוחדים עם פינות זולה וריהוט אלטרנטיבי, ליצור מרחב לקבלת פנים בסגנון מסיבת קוקטייל, סביבה אידיאלית למפגש חברתי וחגיגה משותפת ועוד שלל אפשרויות כיפיות שהופכות למציאות במקום שהוא גם גן וגם אולם אירועים.

לסיכום, חתונה במקום שהוא גם גן וגם אולם באמת מספקת את הטוב שבכל העולמות ואת הגמישות המאפשרת ליצור לכם את החתונה המושלמת. קבלת פנים וחופה בגן מטופח ומלא בירוק, ארוחה, ריקודים והמשך הפתעות בתוך האולם הסגור, המאובזר והממוזג. לגמרי חוויית חתונה בלתי נשכחת!

להתחתן במקום שהוא גם גן וגם אולם

עוד מהבלוג

בואו להיות חלק ממשפחה אחת ענקית.

שנקבע פגישה?